Vilse..

Det är precis vad jag var idag, allt med bussarna blev tjorvigt.
Missuppfattade tiden som anna sa, så fick vänta på nästa buss som var en 4a (aldrig åkt).
Satte mig på bussen och åkte, men hade verkligen inte en aning om vars jag skulle av, så tillslut gick jag fram och frågade vars jag skulle av om jag skulle till F&S och han sa att det var för längesedan.

Så jag hoppade av och började springa tillbaka, och ungefär efter en kvarts springande hittade jag, och kunde bara hoppa in i passet som redan börjat, någon uppvärmning behövdes då inte efter den där springturen. haha.

Nu sitter jag hemma, äter apelsin och kollar lite hockey snack på tv, trist att Luleå inte kunde vinna ikväll.
Väntar på att mamma ska komma också, hon är och hälsar på sin broder : )

Nu blire snart duschen, hare gött och godnatt. / Fernandez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0