10spänn, kom igen!

Beata sa till mig att hon tycker så synd om mig för att inte jag har pojkvän, eftersom att dagarna blir så långa och tråkiga!
Hade hon sagt det till mig nu hade hon prickat rätt, för just nu är jag ensam och har väldigt tråkigt.
Men sen får man ju inte glömma vännerna som är ljuset i livet!

Ska dammsuga eftersom att jag aldrig gjorde det igår, sen ska jag slå en plingeling till Lina och ha lite deeeep talk!
 kanske tar mig i kragen och pluggar lite också! Guldstjärna till moi!

Förresten så har jag räknat ut att jag har högst två veckor kvar på Matpiraten, lite tråkigt men samtidigt skönt att bli ledig mån/tis. troja ingen skulle tacka nej till.

Nej nu måste jag skriva en Rapport om Liberia´s inbördes krig. Hurraaaaaaa.
10spänn till den som gör det åt mig!!!

/ P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0