12dagar kvar!

Jag hade en jätte rolig och trevlig kväll igår hemma hos Jonathans pappa. Det bjöds på grillat, smarrig efterätt, spel, god dryck och skratt!

Nu är jag hemma hos mamma med familj i Järpen, gick till fotbollsplan och kollade lite fotboll ett tag, tyvärr så sög det riktigt hårt så jag gick hem lika fort igen.

Solen skiner förresten som bara den. Jag har dock inte solat något men det får bli imorgon och på Tisdag då jag är ledig. Kaffe och plugg i solen två dagar framåt, gilla!


har även fått en klänning och två par skor av mamma idag, det tackar jag för. Det kan aldrig bli för mycket av det goda!

Nu
tänker jag tjata på Jonathan att han ska komma hit ikväll, hoppas hoppas!

12dagar kvar. / P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0