14dagar

Är fortfarande i Sundsvall, har precis käkat en god frukost och ska snart ut till mina kusiner och blåsa såpbubblor!
Vilken rolig kusin jag äääääär som ställer upp på allt!:)

Idag så bokade Linnéa våra Natt-Tågs-Biljetter till Arlanda, tänk Linnéa att om 14dagar säger vi HEJDÅ till Östersund och beger oss mot Stockholm och om 15dagar är vi framme på Mallorca. och tänk att vi ska vara där i TRE VECKOR!
Kan inte ens fatta att det är sant!


Lie panik över mina skolarbeten som är kvar. Men de mesta blir nog klart nu under Mån/Tis då jag är ledig.
Skönt.

Idag är jag bjuden på Middag hemma hos Jonathans pappa. Frågan är ju den hur jag ska ta mig till middagen som är vid klockan 8 i Nälden, Kommer till stan klockan Sju och bussen till Nälden går tio! HURRAAAAAA!
Ge mig ett körkort, tack!

/ P

Kommentarer
Postat av: Helena P

Vad tyckte du om Sundsvall då? Kunde ju ha varit lite varmare åtminstone. Morgonen började bra, soligt och varmt. Men sedan drog gråväder och regn in, bläh. Brukar du gå på Gatufesten? Då är det fullt ös i stan. Massor av trevliga människor, många "hemvändare, gott käk, öltält och artister. Jag bara längtar...Ha jäääättekul på Mallis!

2009-05-23 @ 12:54:35
Postat av: linnea

2009-05-24 @ 20:58:35
URL: http://liinneab.blogg.se/
Postat av: linnea

ja täänk patricia, å täääänkt va roligt vi ska haa :D

2009-05-24 @ 20:59:15
URL: http://liinneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0