16dagar kvar!

Det var en sjukt kul hemma hos Linnéa igår (det lilla man minns) närå.
Aja mina bruuudar är bäst!

Just nu är jag med Susanne, vi var just och skulle äta på stan när Susanne upptäckte att hennes bank kort var helt borta!
Så blidde inget käk och tycker synd om Susanne.

Idag så ska jag vara med Frida och Elina, vi ska nog käka glass på österäng i solen. Mysigt värre.
Senare ska jag nog plugga lite om orken finns, måste bli klar med allt, är ju bara 15dagar innan vi åker till Arlanda och 16tills vi är på Mallorca.
Jag kan varken prata eller tänka på någonting annat, vill dit nu nu nu!

Jag och Linnéa igår!


Kommentarer
Postat av: elin wikman

åh jag älskar den där bilden! fina flickor! <3

2009-05-22 @ 13:13:38
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0