Bokat!

Nu är biljetterna bokade. Kan inte fatta att det är på riktigt. 6juni sitter vi på planet till mallorca linnéa, kan ni fatta?

Förresten så är min sista praktikdag på matpiraten imorgon, sen är jag ledig varje måndag-tisdag.
Imorgon praktik, ons-skola, tors-ledig, fre-ledig,lör-ledig, sön-ledig, mån-ledig, tis-ledig. Så här kommer det se ut för mig de närmaste 8dagarna. sen är det typ 10dagar kvar innan det blir mallis!

och svar på kommentar till älsklings elin : på studenten kommer vi mest troligt bara kunna fira tills klockan 9på kvällen!
Sedan bär det av med nattåget till Arlanda. puss.

// Patricia


Kommentarer
Postat av: susie

åh, mina älsklingar ska långt bort. Se till att vara rädda om varandra

2009-05-18 @ 23:25:05
URL: http://susforpresident.blogg.se/
Postat av: linnea

hihi lilla suss :)

åh, jag orkar inte vänta, jag vill åka nuuuu!

2009-05-19 @ 13:11:52
URL: http://liinneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0