Dansgalan

Hjääälp vad kul jag hade igår på dansgalan, först en grym förfest. Sedan en helkväll med dans. Var så jäkla kul att dansa, varför gör man inte det oftare? Nog att det var riktigt varmt där inne, men sånt får man ju räkna med. Det är ju en del av själva tjusningen!

Just nu är jag fortfarande kvar hos Jonathan, jag, calle, martin, simon och jens kollar på Hockey VM medans jonathan är och tränar något fotbollslag. Trekronor leder, vilket känns asbra är ju en viktig match idag...

Kommer mest troligt att stanna här över natten igen, har varken ork eller lust för att åka hem till lägenheten och vara där ensam... nog får jag kliva upp tidigt imorgon bitti för att hinna med bussen, men det äre värt.

Lägger in bilderna från helgen sen också, kanske imorgon. Sen måste jag verkligen plugga, då jag har prov på onsdag.
Kommer nog gå bra : )

Tillbaka till hockeyn. Puss så hörs vi senare // Patricia Fernandez

Anton på G


Kommentarer
Postat av: Camilla

svar: hahaha jag vet skitbra :D

2009-05-03 @ 22:23:50
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0