Det finns en gud

Ibland så tror jag faktiskt att det finns någon där uppe som ser vad man behöver, som nu idag då jag gått hem för att äta lunch. Så skulle jag ta fram en stekpanna som jag skulle steka köööörv på. När jag tog fram den ur lådan så låg det en bortglömd godispåse med några få godisar i på stekpannan, och ni kan ju själva förstå suget efter godis när man inte ätit det på över två veckors tid.

Då hörde jag liksom hur någon sa "ÄT upp godisarna patricia, det är du värd" Kunde ju inte göra annat än att lyda.
Det var gott och nu är jag redo för mina två timmar som återstår på matpiraten!

Tack gud för godisarna!


När jag är klar på matpiraten ska jag utan tvekan hem och sova någon timme, sen ska jag försöka börja med EU rapporten som ska göras i samhälle. Flitiga jag!

// Pyttiiii!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så underbar

2009-05-19 @ 13:40:59
URL: http://fernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0