Det närmar sig

Nio dagar kvar tills vi åker nu, shiiiiiiiiiiiiiiiiittans!
Tänker vara hemma så mycket som det bara går innan jag ska åka. Kommer att längta som en dåre efter mamma när jag är borta, världens bästa.

Därför ska jag fixa en msn åt henne nu som hon tjatat på mig om väldigt länge nu.
Eftersom att bredband ingår på hotellet så kan ni räkna med att jag och Linnéa kommer att hålla våra bloggar väl uppdaterade med bilder och så klart vad vi gör om dagarna. Sen så finns vi på msn också vilket underlättar lite om om skulle sakna någon allt för mycket, telefonsamtal och sms är ju så himla dyrt. Men ska kolla om jag hittar något bra erbjudande på Halebop. vet ni något, så hojta till.

Nu ska jag försöka mig på det där med mammas MSN, sen sova :)

Gnatt / Patricia. och extra mycket godnatt till Jonathan som jag vet läser det här! Puss på dig.

Saknar syster väldigt mycket, kom hem!

Kommentarer
Postat av: Jojje

Godnatt gumman:)

2009-05-27 @ 00:46:44
Postat av: elin wikman



åh va rörd jag blir! så mycket kärlek det var i detta inlägg:) hihi <3

2009-05-27 @ 09:03:27
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0