Detox metoden

Hej på er.

Jag är redan vaken då jag åkte med bussen 06.55 från nälden in till stan.

Jag har glömt bort att skriva vad jag och jonathan skulle börja med från och med idag. därför gör jag det nu istället.

Från och med idag och tre veckor frammåt kommer jag och jonathan att följa Detox metoden. En avrensning från alla gifter i kroppen, samtidigt som man går ner i vikt. Man följer alltså en speciell diet samtidigt som man dricker en speciell dryck. Jag berättar lite mer om den senare då jag har tid.

Men ni kan ju tänka er själva att avstå från nästan allt i TRE veckor. Det man får äta är i princip: Frukt, sallad, potatis och sill.
Min frukost idag består alltså utav ett äpple och den där drycken som man ska dricka 1,5liter av varje dag.
Som sagt, mer om det sen. Ska bli skitkul att se om det verkligen funkar.

ÖNSKA MIG LYCKA TILL! / En hungrig jävel

Kommentarer
Postat av: FERNANDEZ

Fy fan vad hungrig du ska vara nudå!! Kom ihåg att skölja eller skala frukt å grönt om det inte är ekologiskt..annars får ni i er massa besptrutningsmedel!

2009-05-04 @ 15:00:05
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0