Efter regn så kommer solsken

Vi var som sagt och badade i åre igår, jag mamma och jonathan. Var as mysigt, nog att man lessnar väldigt fort men med bra sällskap slår det ju banne mig aldrig fel.

Jonathan har varit här heeeeeela helgen och han åkte nyss hem, tråkigt. Men jag åker nog dit ikväll och sover där inatt.
Så blire ju en äkta hel-helg tillsammans. yey!

Är lite uttråkad just nu, mamma kom med den smarta idén att vi skulle kolla på band från filmkameran sedan vi var små, band som vi aldrig sett tidigare. Lät kul tycker jag, så nu springer hon runt i huset och letar sladden som går mellan videokameran och TV:n. Den verkar vara spårlöst försvunnen. KOM FRAM!

Annars då, livet leker och saker och ting börjar falla på plats, det är ju så, efter regn så kommer solsken.
Därför försöker jag alltid att blicka framåt.

Det var väl allt för stunden : ) Kram / P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0