engelska hit och engelska dit

Ska träna lite engelska nu, sedan så ska jag och Jonathan krypa ner i sängen kika lite TV och sen sova.
Vet egentligen inte vad som händer imorgon, men blir kanske att åka hem till Järpen igen. Även fast det är studentider nu så känner jag inte för att vara i stan. Förresten så ska de ju bli strålande sol i helgen och det är något jag tänker utnyttja till 100procent..
Måste ju börja på en grund innan mallis, : )

Nu är det precis en vecka kvar, kan
inte fatta att tiden går så himla fort. Den sista veckan kommer iafl att spenderas med mina nära och kära, jag och Linnéa har tänkt oss en liten avskednings middag också, under veckan för alla vänner. MYS!

Nu ska jag träna på lite oregelbundna verb innan jag somnar.
Hörs imorgon / Patricia!

Kommentarer
Postat av: linnea

en liten korvfest :)

2009-05-29 @ 14:33:24
URL: http://liinneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0