Gatufesten

Lite prat om Gatufesten med Therese har genast fått mig på bättre tankar.
Jag är små less på det mesta just nu när inget går som jag vill. Men bara tanken på att det snart är sommarlov och att det kommer att bli det bästa sommarlov i mitt liv gör saken genast mycket, mycket bättre.

Jag och Fröken Therese Norberg har iafl kikat runt på internet efter någon stans att bo under gatufesten. De flesta ställerna blir man ju runerad på, men vi har hittat iafl ett som kan vara ett alternativ!
Fasen vad göjj det kommer bli. Om förra sommarens gatufest var BÄST, så kommer den här bli så mycket bättre.
Vi kommer utan tvekan göra sundsvalls gatur oroliga. Höhö.
Synd bara att artisterna som kommer dit suger, vem fan är det som bestämmer det där egentligen?
YRAN har ju tusen gånger bättre artister, men blir nog bara stråket för mig iår. Är ju det roligaste... kanske blir till att gå in en dag då Lady Gaga ska sjunga, eller så skiter jag i det och sparar typ 500spänn, hon är ju värdelös live.

Förhoppningsvis så har jag precis kommit hem från tre veckors Mallorca precis innan så man är lite brun också.
Vore ju perfekt!
 

Gladiatorsandaler, mina tjejer, sol, klänningar, bränna och gatufesten. Räkna med oss!

/ Patricia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0