Glad Patricia

Idag är jag sjukt glad av flera anledningar, den första och bästa är att jag nästan fick VG på det där Turism provet jag gjorde förra veckan som jag var säker på att jag skulle få IG på!

Den andra anledningen är att mamma är här, vi har gått på stan och jag fick ett linne och en väska från Monki för att jag klarade provet, och även två linnen till, även dom från Monki som jag ska få när jag är klar med mina engelska uppgifter!
Sjukt snygga, ska ta kort på dem så fort jag kommer hem. Vi är nämligen på besök hos mormor och morfar just nu.

Senare så har jag och mamma bestämt att vi ska rensa ur min garderob.
Så kanske lägger upp bilder på kläder som ska bort om någon vore intresserad av att kanske köpa eller så.
jag har dock väldigt svårt för att slänga kläder, men känner att det ar verkligen dags nu, så lika bra att göra det nu när man får hjälp av mammsen!

Bild från förr, förra julen på moi!

Kommentarer
Postat av: elin wikman



va duktig du är pytti! hihi.

haha även att jag hälsade på din mamma.haha. <3

2009-05-13 @ 19:18:53
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: hannaf

jag tycker att du ska klippa lugg och klippa upp det lite som du hade förut :D assnyggt på dig ju! :D <3

2009-05-13 @ 20:44:17
URL: http://hanfje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0