Grattis NORGE!

Gårdagen i stugan var asnajs!
Jag gjorde äntligen klart mitt Psykologi-arbete och sedan umgicks jag med mina älskade släktingar.
På kvällen i väntan på Eurovision så gick jag ut och körde fyrhjuling, och måste säga att jag var en riktig stjärna på det alltså. Jag och motorer hör ihop helt enkelt. Roligast var det när mamma skulle åka med, hon dog nästan av rädsla, frågan är ju varför? ääh.

Sen vare ju som sagt dags för Eurovision ,överlag var det väl rätt bra låtar. Sveriges bidrag var väl ingen större favorit bland de andra länderna vilket framstod rätt tydligt vid omröstningen.

Sedan att NORGE vann och tog poängrekord var ju inte helt fel, var både min och morfars favorit så båda satt och jublade när alla 12poängare rullade in. Kan inte annat än att säga att jag har fallit för den där "norrbaggen",
har alltid sagt att jag ska gifta mig med en stilig karl från Norge, och äntligen har jag hittat honom!
kanske kan imponera med mina fijol skills sen fyran. Då LÄJU han falla pladask.

Förresten, vilket underbart väder det är idag! : )

Hörs sen / Patricia Fernandez, blivande Rybak. höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0