Grillning!

Hejsan hoppsan!
Jag har precis duschat och har börjat göra mig redo för en grill kväll hos Linnéa.
Vi blir nog ett helt gäng, riktigt skoj. Hoppas bara på att solen kan komma tillbaka både för våran skull och för de som ska ha bal idag. Just nu kan det ju inte vara så lockande att sätta på sig sina klänningar för tusentalskronor och gå ut med en fint uppsatt frisyr och en snygg sminkning i allt regn!

och jag som tänkte satsa på Gladiatorskorna ikväll. Det kan jag ju glömma!

Regnet har från och med NU en timme på sig att försvinna, heja heja!

Ska sminka mig nu och leta fram kläder till kvällen och slå på lite pepp musik! Nås på telefoooon!
Hörs sen. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0