HEJ:D

Nu har jag ingen mer APU, gud. konstigt känns det i mitt lilla hjärta.
Kommer att sakna Beata och en viss kille väldigt mycket från matpiraten.
Jag och Beata bytte nummer idag och har lovat att vi ska ses direkt när jag kommer hem från mallorca! : ) KUL!

Köpte med mig vindruvor hem, så nu blir det  till att äta druvor eller "luvor" som jag så vackert sa som lite
+ lite sex and the city!

Förresten har jag fått två kommentaarer från "anonym"  och när jag trycker där det står anonym kommer jag till min egna blogg? måste vara någon som skrivit in min bloggadress och skickat.
Det jag försöker att komma fram till är alltså att det är inte jag som sitter och kommenterar "du är så underbar" till mig själv här på bloggen. :P men gulliiigt äre!

TV:n vare ja! Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0