Jag gillart

Jag har verkligen världens sötaste kusiner, och världens coolaste morbror.

Idag har vi inte gjort speciellt mycket eftersom vi kom fram vid middagstid.
Imorgon så ska vi till lekparken, gå på stan, äta pizza och träffa berit och tord (släkt). En hel najs dag.
På kvällen lär det ju inte hända så mycket för mig eftersom att jag inte känner så speciellt mycket folk här i Sundsvall, annars hade det varit roligt med en utekväll eller liknande. Huvudsaken är den att det blir bra väder imorgon. Då åker gladiatorsandalerna på.

Ska snart gå och sova tror jag. Kommer antagligen inte få en sovmorgon när det är barn i huset.
Hoppas att mamma kommer också så jag kan gå på stan med henne. Hon är bäst!


Är så glad att jag är ledig Mån/Tis så jag kan åka hem till Järpen och plugga.
Mamma sa idag att hon ville åka in till stan och vinka av mig när vi skulle åka med tåget, gullimamma.
Kommer sakna alla under de tre veckorna. Men satan vad kul det kommer att bli!

/ Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0