jag saknar dig!

APU:N idag var lite seg. Kan bero på att det inte fanns något att göra förutom att fronta varor. Vilkey betyder att jag har en fruktansvärd ryggvärk och ont i min högraöverarm. Riktigt mycket personal idag också, alltså ännu mindre att göra!

Blev deppig direkt när jag steg innanför dörren och insåg hur stökigt det var här. Måste ut med sopor och dammsuga.
Försökte blunda för golvt som samlat damm under helgen men gick inte så bra...
Men det får vänta, först blire vila framför TV:N, sex and the city, vänner och scrubs går alltiiiid först! YEEEY!

Ska försöka hinna iväh på friskis och svettis också och träna ett pass.

Bild på min finaste finaste vän Susanne som jag saknar!!


Kommentarer
Postat av: elin wikman



näemen, du måste ju ta det lungt så att du inte gör dig illa gumman! jag blir glad när jag läser din blogg:) hihi <3

2009-05-11 @ 18:44:28
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: susie

äcklig bild. men jag älskar och saknar dig också det vet du <3

2009-05-12 @ 18:25:23
URL: http://susforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0