lugn dag

Den här dagen har jag försökt pluggat lite och bara umgåts med mamma, vi har alltid så kul ihop hon och jag!
Vi gick ut en snabbis förut också så att jag skulle få en nypa luft, hemskt kändes det att gå runt med dunjacka i maj. Men vill inte förvärra min förkylning eller få mer feber. Var skönt med en nypa luft i varjefall, även om det kanske inte blev så lång varit. Efter det så kollade vi på fråga olle, mamma bjöd på varm svartvinbärsaft och pepparkakor formade som små tjocka hjärtan. gott vare.

nu har de andra gått och lagt sig, jag har ju halkat efter med mina tv:serier så ska kolla på Robinson och Färjan 2 alldeles strax, först så ska jag hämta mig lite glass och kura in mig i en varm filt, glass funkar alltid när man är sjuk, HEHE!

Kan hända att jag skriver mer innan jag somnar också, vilket fall blir det INGEN skola för mig imorgon. Känns tråkigt eftersom att vi har brännboll hela dagen, sen vill jag träffa mina efterlängtade klasskompisar, saknar er!

Nu blire Robinson, / Fernandez




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0