Mäktig sång!

Tar tillbaka allt ont jag sagt om Sveriges bidrag, fan vilken mäktig sång!
Håret på armarna reser ju sig i högsta grad när hon kommer till refrängen!

Ska krypa ner i sängen snart där plötten Jonathan ligger, han sover nog redan, själv sitter jag och försöker övertala
Bög-Jäveln-Susanne, att utan henne på Gatufesten i sommar så funkar det aldrig för mig, min sommar kommer inte bli fulländat utan henne med mig på Gatuferren, lååångt ifrån.

Hoppas mitt smörande går hem hos den lilla krabaten, Love you looong time bögis!

Har sovmorgon till tio imorgon och sedan börjar vi 10.50, skööönt. Sen har jag Turism, Idrott och en träff med Kristin!
Skön dag.

nej. nu må jag sussa! gnatt på er folkeeet! / P


Kommentarer
Postat av: elin wikman

haha hoppas att hon följer med:) vi ses snart! <3

2009-05-13 @ 08:32:06
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0