Mallorca, here we come!

Ni som följer min blogg vet att jag länge har försökt att fixa så att jag och Hanna bäckman skulle kunna åka till Mallorca och göra våran höst APU tre veckor. jag har haft kontakt med ett litet hotell på Mallorca med Svenska ägare.

När det var nästan klart att jag och Hanna kunde åka, så ångrade Hanna tyvärr sig. Hon valde attt proritera annat före vilket var väldigt tråkigt. Självklart blev jag ledsen och besviken eftersom att få åka och göra min APU utomlands var en av anledningarna till varför jag valde just turism linjen.

Men i förra veckan så sa Linnéa att hon jätte gärna och till 100procent kunde ta Hannas plats.
så igår skrev jag ett mail till dem på Mallorca och berättade hur det låg till, frågade om Linnéa kunde ta hannas plats osv..
Senare vid 22-23.00 igår kväll fick jag svar, där det stod att de såg fram emot att jag och Linnéa kommer och gör våran APU (praktik) hos dem, från den 6juni-28juni det vill säga ca 3veckor!

MEN GLADARE TJEJER ELLER? Svimmade nästan när jag läste mailet igår och kan inte ens nu fatta att det är sant att jag och Linnéa om 19dagar åker till mallorca i tre veckor jobbar ca 5timmar/dagen med allting som finns att göra på ett hotell, service, frukost, städning av terassen, fixa med blommor, baren ja allt!
Vi får ingen lön, men gratis boende, frukost+ 1måltid varje dag. Sedan minst 1-2 lediga dagar/veckan.

Aja nu kommer jag sväva på moln de här sista veckorna. Så jäkla peppad.

Nu ska jag nöta upp Linnea och sedan gå och leta efter någon billig flybiljett! PuSS


Kommentarer
Postat av: Amanda Fernandez

Du har mig att tacka syrran !;) glöm inte det!

Kan hända att jag kommer förbi och hälsar på en sväng också !

2009-05-18 @ 17:15:06
URL: http://amandafernandez.blogg.se/
Postat av: linnea

ååhhh gladare tjejer finns inte :D

2009-05-18 @ 18:11:14
URL: http://liinneab.blogg.se/
Postat av: elin wikman

åh jag tror jag måste gråta! (av lycka) åhhhh gud va glad jag är för eran skull! :D:D:D



men hur blir det då med studenten? :O <3<3

2009-05-18 @ 18:20:21
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: elin wikman

åh jag tror jag måste gråta! (av lycka) åhhhh gud va glad jag är för eran skull! :D:D:D



men hur blir det då med studenten? :O <3<3

2009-05-18 @ 18:20:28
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0