Mandariner, jovars!

Idag är det ju Semifinal del 1 på "melodifestivalen", Sverige ska ju tydligen vara med tack vare förra årets extreeemt usla nummer, och det tänker jag inte missa!
ska hålla tummarna för att sverige går vidare, annars vore det ju lite trist faktiskt!

Därför hade jag tänkt gå på Domus och köpa mandariner som jag ska avnjuta.
Förresten får jag börja äta Ris på min diet den här veckan också. GOTT! Tror aldrig jag uppskattat mat så mycket som jag gör nu... 12dagar kvar, och det första jag ska äta när jag får det är glass.
Blev sjukt sugen när jag stod och packade upp glass idag på Matpiraten, så ligger helt klart etta på min äta lista!

JA TACK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0