Nationella

Har precis haft en hel förmiddag med nationella prov i Engelska B.
Först Läsförståelse och sedan Hörförståelse.

Jag gillar verkligen Engelska, men när det kommer till det där med prov blir jag bara nervös och allt blir sämst.
Hur gick det för alla andra?

Idag har jag ätit en banan och är förbannat mätt. Tänk att jag bara ätit frukt och grönsaker i fem dagar, Inte illa :)
Sitter över på lunchen och jobbar psykologi.
Vi har redovisning idag i grupper, jag blev precis klar och hoppas de andra i gruppen också är det!

Idag ska jag hem, kolla hockey med la familjen och spinna lite.
Tränade aldrig igår utan var hemma och slöade som vanligt istället. HEHE

Vet inte varför
men idag så mår jag bara så jävla bra, härlig känsla!
Förresten har jag rätt bra nyheter om min utlands APU. Mer om det senare!

Puss på re / Patricia


Kommentarer
Postat av: elin wikman



åh jag äär så jävla glad för eran skull! :D :D :D



hoppas att du får en bra helg! <3

2009-05-08 @ 17:06:38
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: amanda Fernandez

blir det la mimosa eller ??

2009-05-08 @ 19:53:11
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0