Pluggisen Patricia!

Nu har jag, duktig som man är börjat med en engelska uppgift som legat och väntat bra nog länge på att få bli inlämnad.
Om två veckor ska jag redovisa en bok muntligt, ha ett litet test på oregelbundna verb och lämna in uppgiften jag jobbar med nu, allt de inom Engelska B.

Två stora samhällsuppgifter där av en påbörjad, lämnas in om ca 3veckor. (senast)

Någon uppgift inom Turismen och ha skrivit klart min APU-rapport. de innan sommarlovet.(innan jag åker till mallis)

Efter det så är allt färdigt och det käns asnajs. Nu när jag vet att jag verkligen MÅSTE vara klar inom mina 19dagar så kommer jag att plugga ihjäl mig de närmaste veckorna. Och för en gångskull gör jag det för att jag verkligen vill,
och ja. Då blir pluggandet så mycket roligare.

Nu hade jag tänkt sova så jag orkar min SISTA dag på praktiken imorgon.
Sen väntar 6dagars ledighet för mig.
Suuug på den ni!

Älskar Ted Gärdestad och hans musik. Finns ingen bättre plugg musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0