sjuk sjuk sjuk sjuk och jag hatar det!

Vaknade av att jag inte kunde andas, FEBER och att det känndes som om att någon slagit mig med ett basebollträ i skallen 3ggr! AJ. Jahapp, då har man gått och blivit sjuk igen. Är det inte typiskt?
När man inte får bli sjuk, dååå ska man bli det. Sen när det är helt lungt och man inte vill annat än att bli det, ja då är det helt plotsligt en omöjlighet!

Får väl sätta mig och plugga, APU rapporten skulle vi ju göraklart idag på skolan, eftersom att jag inte fattar allt så skulle jag verkligen ha behövt vara på skolan och få hjälp av monica idag men får väl försöka att jobba mig igenom den där rapporten ensam.

ska läsa lite engelska bok också + jobba på samhälle.  Mycket nu.

Trevlig dag / P

 9DAGAR KVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0