Ut med det gamla och in med det nya!

Jag och mamma har iafl börjat rensa ur mina garderober, massa kläder som åkt ur dem, dessvärre inte lika mycket nytt! Inte klar på långa väger men en bit på vägen är ju alltid något!

har inte orkat ta kort än på kläderna jag fick idag så jag fixar det imorgon istället : )
Har en tidig morgon imåra också, börjar kvart över 8, ingen höjdare precis.
Men med så få dagar kvar till sommarlovet så är det dags att lägga på en rulle!!

Nu ska jag duscha och sen krypa ner i sängen och titta på scrubs!

Förresten är det Tomt utan dig här Jonathan, puss, saknar dig!

/ fernandez


Kommentarer
Postat av: Jojje

Saknar dig med

2009-05-13 @ 22:36:03
URL: http://fernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0