Optiker

Dagen började med dunkande huvudvärk och ett samtal från mamma om att jag fått tid hos optikern klockan 12.00.
skönt att äntligen få det överstökat tänkte jag då, mamma hämtade upp mig kvart i sedan for vi.
MEN när vi kom fram så åka optikern precis in med ambulans på sjukhuset, så blev ingen synkoll för mig.
Hoppas han klarar sig vad än som hade hänt honom.

Just nu sitter jag och skriver lite Engelska, tro det eller ej. Går inte så bra just nu, kan inte riktigt koncentrera mig. Därför ska jag stänga ner fejjan, bdb, msn och bloggen ett tag så jag får något gjort. Vill bli klar med konflikten idag också.
Skulle vara skönt att få den saken ur världen.

har även köpt lite saker till resan från Apoteket idag, vätskeersättning och sånt där.. najs!
 
ÖNSKA MIG LYCKA TILL MED PLUGGANDET!
tio dagar kvar / Patricia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0