Allting ordnar sig tillslut.

Jag och mamma räknade precis ut att jag har 4skoldagar kvar. det är ju riktigt ynkligt!
och riktigt skönt framförallt. Är det någon som behöver komma bort från skolan så är det faktiskt jag!
Nog att jag kommer att ångra allt ont jag sagt om skolan när jag slutat den och står där arbetslös med mina två skrikande ungar, men just nu orkar jag inte mer. Sen så får man ju hoppas på att min framtid inte kommer att de ut så.

Jag håller tummarna på att det sista året i skolan kommer att bli det bästa, vilket jag också tror!
Aja, jag är iafl på mycket bättre humör nu än för några timmar sedan, så nu kan jag somna med gott samvete!

Det är mycket som snurrar i min skalle nu och stressen är hemsk, antar att även det är en slags erfarenhet jag kommer att ha nytta av i framtiden?
Ska bli skönt när jag är klar med allt pluggande och saker runt om löst sig, då tror jag nog att jag kommer att bli samma gamla goa patricia. men den kommande veckan kommer att bli tuff.

nej, nu ska jag släppa in våran Diva till katt och gå å sussa trots att jag är ledig imorgon men eftersom att jag ska plugga och måste upp i tid så är det lika bra. Sen så är jag faktiskt ruskigt trött efter helgen.

Godnatt alla glada ! / Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0