chillkväll

idag blev det en rätt kort men rolig dag på praktiken,
Jobbade och käkade med killarna som håller till inne på arenan. och skrattade nog konstant.
Sköna grappar.

ikväll blir det nog lugnt, om jag inte drar till Åre men det blir nog inte av.
Istället ska jag vara med familjen, äta hamburgare och pommes och sen åker vi och kollar på hockey.
Järpen-Nälden. Alla är väl egentligen rätt säkra på att Nälden kommer göra stor krossen ikväll.
Haha. men vilket fall, ska bli kul att se eftersom jag nästan aldrig sett Järpen lira förut.

Sen vill jag bara ha imorgon.
vill ha mina brudar, nu tack.

Men får hålla ut tills imorgon.
då blire lugna gatan. Nåt.



Saknar min rutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0