dödar tid på skolan

fan vilken rolig helg jag har haft.
Tooog det lilla lugna hemma med familjen i fredags, kollade hockey och så.
Sen hyrde jag och mamma film innan det blev sängen.

Åkte till stan på lördag morgon, kom till lägenheten och la mig och sov.
Kikade på The hills haalv dagen och sen vare dags för party.
Mötte upp susanne och vi drog till Jennie på förferre.

Oerhört trivsamt vare :)
Sen for jag och therese på Olle´s och jennie och susanne drog till G3.
Hade det sjukt rooooligt, som alltid med donnan her self.

Blev en riktig händelserik kväll måste jag säga.
allt och ingenting hände, haha bätttre.

Igår mådde man ju som man förtjänade, jäkla alkohol.
menmen. Idag vette fan vad jag ska göra, kanske svänger förbi mormor och morfar för lite middag.
Men just nu sitter jag bara på skolan och dödar tid. ska göra ett prov i religion-judendomen snart.
Suck och stön.

HÖRS!

 

Kommentarer
Postat av: elin

man mår som man förtjänar men det kan det vara värt! :D haha

2009-11-24 @ 10:58:20
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0