:)

vad jobbigt det är att sova när man är förkyld och inte har någon nässpray!
:(

Sov iafl hos mormor och morfar inatt, så himla mysigt och skönt att vara med dem.
Dom är bäst helt enkelt. Fick mormors bullar och varm choklad igår kväll. hiihi

Idag ska jag bara ta det lugnt, inte helt återhämtad från helgen än precis, och inte blir saken bättre av att jag är förkyld heller!!.
Är så sjukt trött. Funderar på en lugn helg också.
Har blivit föööör mycket festande på slutet.

Så på lördag kanske jag åker till Sundsvall med mormor och morfar för att se min morbror spela teater :)
"Måndag är fiskbulledagen" tror jag att den hette. (haha).

Den är nog bra :)

hejdååådåådå/ pat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0