klar med praktiken

nu är jag klar med praktiken vilket innebär att jag blir ledig varje tor-fre. sjukt härligt.
trist var det att åka där ifrån, kommer sakna karin så sjukt mycket.
Men som det verkade på henne så har man förhoppningsvis extra jobb där nu :) woho

Ikväll ska jag till stan, vad som helst kan hända.
Blir nog olles och en bira iafl :) sen får man se om man fortsätter utåt eller om det blir tv och mys.

Aja, nu dampar jag snart loss på våran kattunge som jamar konstant.
Snart kastar jag ut henne, näärå. Men måste vääl vara social med skrället så hon blir tyst.

HÖRS!


Kommentarer
Postat av: elin

du måste lägga upp en bild på kissen:)

2009-11-30 @ 08:55:51
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0