money for nothing

Nu har jag slutat för dagen, rikigt skönt.
Är så himla trött så ska nog hem och sova, eller ja kolla på Scrubs iafl.

Blir förhoppningsvis Olles med Henke ikväll, längesedan jag såg hockey nu så är på tiden.
Kliar i fingrarna på mig nu, och när foppa är back så passar det ju faktiskt bra just idag.

just nu är jag en fattiglapp, ska göra ett kontoutdrag (mot min vilja) gå hem och fälla en tår åt den lilla summan som finns kvar och sen LÄNGTA tills jag får mitt studiebidrag (som ligger på en värdelös summa) och förhoppningsvis en fin slant från skolan.

Sen så har jag sagt till mig själv att jag ska köpa en trisslott allt för länge nu utan att göra det.
(känner att jag kommer vinna).
Så direkt när pengarna rullar in ska jag göra det, vinna en mille och sen leva loppan. Bättre plan.

Hoppas innerligt att studenkryssningen i mars/april kommer att bli av också.
Tänk
en färja fylld av 3000 fulla och glada studenter. Ja, jag säger då det.

nu blir det hemgång.

TJING.





Kommentarer
Postat av: elin

tänk om man inte behövde pengar! snygga bruds du;)

2009-11-17 @ 18:06:41
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0