ny dator

igår blev det först en bira och hockey på olles, sen vidare till henke där man blev bjuden på Rosapantern :)
Var planerad utgång men fick inte i  mig något för hade så ont i magen, så blev lugnt på G3 för mig igår.

Idag när jag vaknade gick jag direkt ner på stan och köpte min nya dator (somjagsittervidnu) så nu är jag glad igen och kommer bli mer uppdateringar och bilder på bloggen nu =).

Sen blev de donken med brudarna, köpte morötter och cola. satt fint.
Sen vidare mot H&M där jag köpte en klänning och sen till Monki och där köpte jag en tröja och en kjol.

ikväll blir det först mys med tjejrna i klassen och sen utgång med Marina sunken mfl.

Kommer nog bli en rolig kväll. Känner jag på mig.

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0