Patty

Slocknade någon timme i soffan förut, så trött var jag.
Vaknade av att familjen skrattade åt mig då jag låg raklång på rygg med händerna i kors över magen.
haha.

Nu ska jag sova, vakna, åka till stan, köpa biljett, packa, tagga och sen blir det forum!

Hoppas att ni som inte ska dit hör av er under helgen.

tycker det är trist att amanda syrran inte ska med.
Hon är bra hon :) Tyvärr åker hon hem på söndag..........!

Nej, nu blir det sängen så att jag oorkar med helgen.

PUSS och KRAM på er.

// Patricia Anna Öhrström Fernandez.

Den fina utsikten från stugan. Sugen på vinter nu. Vill att det ska "knarra" riktigt under fötterna när man går ute. I Järpen har vi fått lite snö nu. Undrar hur det är i Vemdalen..


PS. MEST AV ALLT LÄNGTAR JAG EFTER STUDENTEN OCH ATT FÅ FLYTTA TILL OSLO. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0