Slut på det roliga.

nu äre slut på Halloween.
Sjukt kul helg har jag haft.

Igår sov jag och anna bara 2 timmar eftersom en viss Mårten Eriksson började spela musik klockan 8på morgonen. Så man kan ju säga att vi var helt övertrötta och skrattade åt iprincip allting.

Haha.

Igår var jag i Åre, hade det förbannat kul faktiskt, dock lite drygt när det börja bli lite mycket folk.

är iafl riktigt nöjd med helgen och nu äre bara Forum som ska genomföras.
SOM jag längtar.

MODO tog iafl hem tre poäng igår. sjukt skönt. Ikväll, eller om 30minuter så spelar de igen mot linköping.
Skulle sitta fint med tre poäng till så att vi har en chans till slutspels plats.

Blir hemma i Järpen ikväll också.
Och imorgon börjar skolan, boriiing.

Anna, Marina "GÖÖÖÖÖRGEN" hahahha.


Kommentarer
Postat av: anna

GÖÖÖÖÖRGEN. hahahaha åå ge mig görgen nu

2009-11-01 @ 21:42:27
URL: http://annamarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0