Tjockisen.

jag är precis hemkommen från praktiken.
Som vanligt har allt gått bra och allt rullar på som det ska.

Skönt att man snart är klar :)

mamma kommer hem snart och då drar vi iväg på Norrgym å tränar.
Jag är så otroligt otränad just nu så det är pinsamt. så det är väl lika bra att sätta igång igen innan det går överstyr, sen ska jag sluta äta godis från och med idag. Hur länge jag tänker vara utan det har jag inte bestämt än men nu fåre vara nog på gooodis, innan jag rullar fram :)






åh vad jag älskar den här låten!

Förhoppningsvis ska vi köpa hem MODO-Luleå ikväll också.
Hoppas att MODO spelar lika bra som sist, skulle verkligen sitta lämpligt med ännu en 3p.
Är det här vändningen alla pratat om? Jag tror det.


/ Patricia Fernandez




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också børjat træna! Vi kan ju træna till Jul tillsammans då jag kommer hem :) peppa varandra lite ! kommer ju sækert bli massor av mat och godis som vanligt ! puss



Amanda Snyggaste i værlden

2009-11-19 @ 18:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0