vill inte dö.

har precis snackat lite om Jordensundergång 2012 och nu kommer inte jag kunna sova.
Jag är en som tror på allt sånt där, och just nu är jag övertygad om att jag kommer dö om två år.
(kan någon övertyga mig om att det inte är så vore jag tacksam :P)

Ska iafl göra en lista "saker jag ska göra innan jag dör".
Eller ja det har jag ju redan börjat med.
Men nu kommer den definitivt bli flera mil lång, två år går fort de.

åh blir lessen i öööögat. vill inte dö. jag är ju en ung kvinna i mina bästa år.

nu blirä sömn, ascoolt.








Kommentarer
Postat av: susie

ingen som tänkt på att de där indianerna bara inte orkade skriva mer dagar än så? dom sa ju inte direkt att "ja, det blir inge mer efter 2012!"

2009-11-19 @ 00:02:20
URL: http://susforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0