chill kväll

hey :)

Klockan nio imorse var jag redo för en heeeeeel dag på praktiken.
Det gick bra. Väldigt bra och nu har jag förbannat ont i fötterna. Dagen i ära... eller nåt.

Blir som sagt en chill kväll framför TV:N med massa götta, IDOL och familjen.
Det var så sjukt länge sedan jag tog det lugnt på en fredagskväll så jag ser faktiskt fram emot det nu.
Fredagsmys på hög nivå med andra ord. woha!

Får ju lov först imorgon jag. tror det kommer bli ett bra lov faktiskt.
Imorgon ska jag hjälpa till på Holiday under dagen. 08:30-14:30 pass tror jag.
Sen åker jag raka vägen med tåget till Östersund, efter middagen och då får ma se vad som händer.
Ta det lugge eller fest, det är frågan.

På tisdag drar jag till Ö-vik och kollar på MODO-Timrå. Något jag längtar till, äckligt mycket!!!
Onsdag blir det Holiday med mina älsklingar från Mörsil. Bowling blire och jag hade tänkt ta hem segern så tror att det kommer bli en toppen dag ;)

Sen har jag inte planerat mer. Är sugen på en resa någonstans men läju bara vara jag som är pepp på de som vanligt...

Nog om det.

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0