Derby

Vilken kort och skön dag det blidde för mig på praktiken idag.
Kom dit nio och var ensam på konferensen, jag gjorde allting som skulle göras under dagen och till imorgon.
Fick lite hjälp av sötMatilda också så det gick fort.

Slutade efter lunch alltså vid halv 1 och då gick det precis en buss hem vilket var sjukt skönt :)
Förhoppningsvis så kommer jag orka dagen imorgon då denna blev så kort.

Ikväll är det första Derbyt. Timrå-MODO.
Är sugen på att beställa hem matchen eftersom att jag inte kan befinna mig på plats.
Som ni kanske vet är Jag och min familj galen i MODO och Mammas karl Jarmo och hans familj är galna i Timrå(fråga mig inte varför) så det brukar alltid vara krig här hemma, finns inge bättre än när MODO tar hem segern :)
Mycket ledsna miner då kan jag lova.

Tippar på en 2-3 match och vinst till mina Röd,Vit,Gröna Hjältar, lycka till grappar.


 / Pat

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tippar 5-1 till Timrå

2009-10-08 @ 14:14:51
Postat av: elin

åh vilken fin bild på dig och marina:D

2009-10-08 @ 20:46:07
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: Marina

puss på dig! :)

2009-10-09 @ 10:07:31
URL: http://marinabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0