det går bra nu

TJENIXEN.
Det går så bra på praktiken, allt är nästan perfekt. Förutom en person då som jag stör mig så jävulskt mycket på.
Fii fan för människan. :)

Jag är hemma i Järpen, jag och mamma tog bussen 7från stan poch halv nio var jag i Åre.
Förvånad att jag var rätt pigg i morse och orkade mig upp. Hade tre minuter på mig att hinna till bussen så sprang allt vad jag kunde, när jag kom fram, kunde jag knappt andas och så klart var bussen sen. Haha.
Rätt åt mig.

Ikväll är det bara jag och mamma hemma, Mannen i huset är på konferens tills imorgon så jag och mamma har planerat in att det blir myskväll. Tydligen så har de köpt hem 17DVD filmer nyss, så vi ska kika på någon av dem och äta Chirre och Porre. Tjejkväll som mamma så vackert kallade det.

MODO spelar borta mot Luleå också,  må gud välsigna dem.
Nä men nu är jag sugen på en seger och Tre pinnar, även fast jag tvekar på att det kommer sluta så.
Hrmf. KOM IGEN NU RÅ MODO!


Turkland :)



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, may I guess it's mr green?! ;;)

2009-10-15 @ 17:23:13
Postat av: Anonym

Fel ;) han är snäll :D

En annan skithög.

2009-10-15 @ 18:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0