nytta gjord. wöuw

Fan vad jag är slut i kroppen nu, har verkligen inte stått still en sekund idag på praktiken, schöönt att känna att man gjort någon nytta ;).

Börjar bli sjuk, ont i halsen och känner att febern är på väg. INTE alls bra.
Vill inte bli sjuk nu, kan väl få vara frisk under helgen, ska fira klara som fyllt 18 med mina kära vänner från Mörsil :) kommer bli en toppenkväll som alltid med de bästa och äldsta vännerna.

Lite bilder sen i somras då vi gjorde Östersund osäkert :)





Skulle gärna se att Josse+Fille+Lelle var med på kortet där vi alla är tillsammans längst upp till vänster, då hade det varit fulländat.
Får ta ett nytt när alla är samlade nästa gång.

Vilket fall, allihopa är tjejer som jag älskar och som jag vet kommer finnas där hela livet.
/ Pat

Kommentarer
Postat av: bäckman

Jag är så otroligt laddad för morgon dagen! :D Och ja, vi måste ta ett nytt kort då alla är med:) älsk<3

2009-10-01 @ 21:31:55
URL: http://hbeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0