heej

Idag är jag sjukt trött. Vet inte alls vad det är med mig men trött som fan är jag (okej, somnade vid tre inatt).

Igår var jag på Födelsedagsfika hos Johanna, trevligt och gott var det. Älskar hennes och Jonas lägenhet också så där trivs man bra :)

Idag har vi prov och jag har så klart inte tränat, därför funderar jag på att säga att jag ska bort idag och fråga om jag får göra provet på stödet nästa vecka, vore inte helt fel.

Har hänt en heldel på den senaste tid. Orkar egentligen inte gå in på det då det värsta är lite privat.
MEN jag hoppas att allt löser sig snart för det här börjar gå mig starkt på nerverna.

Annars är allt bra, snack om studenten 24/7 lättar alltid upp stämningen bland skoltrötta treor :)

Nu planerar vi en resa till Sundsvall för oss som läser affärsresor, förhoppningsvis med övernattning och hela kittet, tummen upp!

/ PAT!


Kommentarer
Postat av: elin

sjung om studentens lyckliga dar'

låt oss få fröjdas i ungdomens vååår'

än klappar hjärtan för friska slag!

ååååh den ljusnade framtid är vååååår. (sen kan jag inge mer) hahaha

2009-10-13 @ 09:15:15
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad söt du är, och du är alltid välkommen till oss, det hoppas jag att du vet :)

2009-10-13 @ 20:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0