Pengar är visst lycka, iafl för stunden...

har precis klarställt för mig själv att jag kommer att vara världens fattigaste människa den här månaden.
Har knappt ett öre och månaden har inte ens börjat, mobilen måste fyllas på osv osv.

Har bara pengar till mat och busskort, inte okej.
Så går det när man handlar kläder hit och kläder dit!
Jag är en hemsk människa som säger det här MEN livet är inte lika roligt utan pengar.
Så känns det iafl just nu.
Vill sluta skolan, börja jobba och slippa bekymra mig om pengar göra vad jag vill och resa runt som en galning!

Sen när man blir si så där 25-30 så kan man börja tänka på barn och familj, inte en sekund innan!


kanske ska gifta mig rik ;) enklast så ju!




Kommentarer
Postat av: Ragge

sluta bekymra dig över pengar kommer du nog aldrig göra:P om du inte blir en hollywoodfru då såklart;)

2009-10-02 @ 13:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0