Rolig helg :)

Susanne bangade så klart marité, förlåt men jag är inte förvånad :P
Drar iafl dit med Therese och gäääänget, kommer bli sjukt kul och nu vet jag äntligen vad jag ska kläut mig till :)

Inatt somnade jag klockan sju, haha ganska sjukt. jag var helt pigg hela natten lång men vid sju så kunde jag äntligen somna. Vaknade klockan två. hmm.

sitter och funderar hur jag ska kunna ha råd med forum och allting.
Känns INTE som om att den här månaden kommer att gå ihop för mig. Överhuvudtaget.

lördag ska jag iafl till Åre och festa men kneten, kommer bli sjukt kul.

Nej, nu blir det ett bad. sen middag innan jag beger mig mot Östersund.

Puss! / Patricia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0