blogga suger.

det här med bloggandet.
Jag är sjukt le på det faktiskt. Därför jag uppdaterar så dåligt, för er som undrar :)

Förhoppningsvis så kommer jag igång igen om någon vecka eller så, så länge får ni leva med mina sjukt tråkiga inlägg. haha.

Helgen har varit kanon, Festade med Pernilla och Josse i Fredags, har inte haft så roligt sedan fäviken.
Hade inte tänkt berätta alla smaskiga detaljer, men kan säga att vi fick karatefylla...

Okej, en sak måste jag bara berätta. När vi skulle gå mot krogen satt pernilla på golvet och skulle knyta sina skor.
Eftersom att hon var vääääldigt berusad så såg hon inte att hennes knytning var totalt misslyckad, det stod ut stora ugglor överallt och så klart började jag och josse asgarva. Japp, vi garvade så att tårarna sprutade.
Pernilla fattade inte vad det var vi garvade åt men utbrast efter ett tag
"vad är det? Har jag bajs under skon, HAR JAG FÅTT MENS?"
hahaaha, kanske inte så kul för er som inte var med. men satan i gatan, så jävla klockrent. HAHA!

Igår blev det fest igen, med susanne och co.
Vi gick på G3 och det var riktigt roligt, vinglade hem vid 2 och så kom finaste Tim till mig. <3
Idag har vi kollat på IDOl-repriser, först tim och jag sen när han åkte hem vid ett så kom Pernilla till mig.
Jag bjöd henne på nudlar och vi hade som vanligt sjukt kul, följde med henne till Sporthallen och tittade på när hon klättrade, och just nu befinner jag mig i L-vik.

HOPPAS på att Tim kommer hit sen också. hihi!

Nej, ett långt inlägg blidde det visst. :)

/ Pat


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad är det för ras på din morbrors hund? Hoppas du snart får ny inspiration till bloggandet.

2009-09-13 @ 20:40:12
Postat av: Lina :)

Ja, jag håller med. Ibland saknas det motivation så det bara skriker om det :( Jag saknar våra kvällar!

2009-09-13 @ 23:57:15
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0