bra humor it is

Jag har dålig humor, min kära vän susanne lika så.
Så här såg våran konversation på msn ut för ett tag sedan.

(jag tyckte det skulle bli jobbigt att åka bil till Oslo)

suuus, säger: nu får du fan sluta vara negativ din fitta

Patricia - Money can't buy you back the love that you had then säger: hahha käften ollonskalle!

suuus, säger: ollonskalle? coolt ord :P

Patricia - Money can't buy you back the love that you had then säger: haha tänk om ditt huvud var ett Ollon!

suuus, säger: men fy fan vad du är stöööörd :D

Patricia - Money can't buy you back the love that you had then säger: hahah fan vad FULT!

haha ja susanne kommer föralltid bli tjejen med ett Ollon som huvud i mina ögon!

/ pat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0