Det går bra nu

dagens skola är slut, för ett tag sedan.
Men jag är fortfarande kvar. Somnade typ fyra inatt. låg till och med i Sängen när Tidningsgubben kom och läma tidningen. Glad att jag inte har det jobbet faktiskt!

Idag har jag mailat lärarna om ledighet på Tors/Fre höppes höppes.
Isfl bokar jag och susanne biljetter å sånt imorgon så fort vi bara kan.

Vi kommer dock ta en liten risk, alltså att INTE boka hemresan utan vi far dit och chansar.
Förhoppningsvis kommer det då finnas en sista minuten biljett som blir billigare.

Vem vet vi kanske blir kvar i Oslo för alltid, vore ju inte helt fel då.
Så ta ett riktigt farväl av oss innan vi åker, om vi åker. för oss kanske ni inte ser skymten av igen ;)

Åh har samma känsla som när vi skulle till Gatufesten för två år sedan, det kan inte bli dåligt med mig och Susanne i täten, så är det bara :D

 

/ Pat

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0