jag är en usel bloggare.

jag är en USEL bloggare, helt klart.
Uppdateringen ska vi inte ens tala om...

MEN här kommer en snabb uppdatering om helgen, sen så får jag försöka hålla i det här med bloggandet ett tag till.

Fredag var jag till en början hemma, hade fetaste beslutsångesten om vad jag skulle göra, åka till stan eller stanna hemma .var rent ut sagt förbannad på mig själv som inte kunde bestämma hur jag skulle göra.
Halv 8 så ringde Fredrik mig och sa att jag skulle komma in till stan, var alltså knappt tio minuter kvar tills mitt tåg skulle gå, jag ropade efter mamma som hoppade in bilen, jag sprang runt huset som en galning och glömde både det ena och det andra (bland annat min laddare därför ni inte kan nå mig på nallen) sedan rusade jag ut i bilen och vi hade väl si så där fem minuter kvar. satt och hejade på mamma i bilen och vi hann fram alldeles på pricken. Så fredagen bjöd på förfest hos Mate och sedan drog vi på up stairs. var väl inte där allt för länge vi gick på gamla news och sedan blev det nattmat på donken, sen gick vi hem till mig och sov :D

Lördag alltså igår så åkte jag till L-vik. Tim kom hit och sedan mötte vi upp fredrik, skulle se film tillsmmans hos honom. Men först gick vi på OK, skulle köpa något gott inför kvällen, Tim köpte en pizza, och jag och fredrik köpte äpplen och glass så gick vi hem till honom och bakade äppelpaj, BLEV SJUKT GÖTT. Myycket skratt under kvällens gång kan jag lova, och sen kring ett gick jag och tim hem igen.

Idag skulle jag egentligen hem till Järpen och hämta laddaren och saker, men orkar inte så det  får Jarmo ta med sig till stan imorgon. Blir alltså telefonlös ett tag till. För er som undrar.

/ Pat

Kommentarer
Postat av: susie

JAG undrar iallafall INTE!

2009-09-20 @ 17:03:41
URL: http://susforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0